Read more
הצטרפו למועדון החברים
ותיהנו ממבצעים שווים לפני כולם!

אין זמן טוב יותר מחופשת סוכות הארוכה ליציאה לחבילת נופש כייפית בחו"ל. במיוחד השנה, כאשר החופשה בבתי הספר מתחילה בגשר מיד אחרי יום כיפור ונמשכת עד לאחרי שמחת תורה. באשת טורס אנו מציעים דילים לסוכות במגוון יעדים ברחבי העולם. חבילת נופש בסוכות תהפוך את החג לבלתי נשכח, עבורכם ועבור יקיריכם, בין אם תרצו לבלות את החג במלון מפנק על החוף עם בריכה ענקית והכל כלול או במלון אורבני בעיר תוססת ומרתקת.

חבילות נופש בסוכות

חג סוכות הוא תקופה שבה ישראלים רבים טסים לחו"ל לנופש, כי מזג האוויר אידיאלי בהמון יעדים, יש חופש לילדים מבתי הספר, ובהרבה חברות במשק יוצאים להדממה בחול המועד. כך שדילים בסוכות הפכו למוצר מבוקש בקרב התיירים הישראלים, וקשה שלא לעמוד בפיתוי ולסגור דיל בסוכות, בין אם הוא מתוכנן הרבה זמן מראש או שמדובר בדיל לסוכות שמצאתם ברגע האחרון.

איך למצוא דיל זול לסוכות?

כמו הרבה דברים בחיים, זה בעיקר עניין של מזל. כלומר, יכול להיות שתסגרו מראש דיל לסוכות והמחיר יהיה אטרקטיבי יותר לעומת מי שיסגור את הדיל לסוכות ככל שהמועד יתקרב. זאת מכיוון שבד"כ מחירי הטיסות מתייקרים ככל שמתקרבים למועד הטיסה, וגם כי בתי המלון בתקופה הזאת מתמלאים בשל הביקוש הגבוה. אופציה נוספת היא קצת יותר ריסקית, אבל יכולה להשתלם אם למרות הביקושים הגבוהים לדילים בסוכות תמצאו דיל זול לסוכות ברגע האחרון.

איך למצוא דילים לסוכות?

באתר אשת טורס אנו מציעים מגוון דילים לסוכות, ביעדים הרבים שלנו – איי יוון (פלופונס וקורפו), טורקיה (אנטליה ואיסטנבול), שארם א-שייח, מונטנגרו, בטומי, בורגס, בודפשט, וזנזיבר. הדילים שלנו לסוכות כוללים טיסה ומלון, כך שבאמת אתם יכולים לנפוש בראש שקט וליהנות מחופשת החג. בין אם תעבירו אותה בעיר אירופאית תוססת, באי עם חופים קסומים או בשופינג משתלם.

במקום להיתקע בבית - זה הזמן לחופשה בחו"ל!
מצאו כאן הצעות משתלמות לחבילות נופש מיוחדות בחג הסוכות